کتاب و کتابخوانی

آمار و اخبار در خصوص کتاب و کتابخوانی در سطح استان و کشور

کتاب و کتابخوانی

آمار و اخبار در خصوص کتاب و کتابخوانی در سطح استان و کشور

حضرت علی (ع): کتاب، بستان‎های عالمان و دانشمندان است.
در این وبلاگ می توانید مطالب آموزنده درباه کتاب، کتابخوانی و اهمیت کتاب را مطالعه نمایید نظرات و پیشنهادات ارزنده شما ما در پربار کردن این وبلاگ یاری خواهد کرد.

بایگانی

کتاب و کتابخوانی مهمترین مقوله فرهنگ سازی است

عزیز الله الهی | يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ

سردار مرتضی کشکولی روز چهارشنبه در آیین افتتاح انتشارات و کتاب فروشی ستارگان آسمان در شهرستان خرم آباد افزود :کتاب در شکل گیری و قوام شخصیت فردی و اجتماعی بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه عوامل زیادی در میزان کسب معرفت فرد دخیل هستند ،اظهار داشت :پایدارترین شیوه کسب معرفت و شکل گیری شخصیت متعالی در عرصه فرهنگی مطالعه کتاب است.

سردار کشکولی با بیان اینکه فرهنگ دینی و پرورش ذهن با مطالعه کتاب شکل می گیرد ،تصریح کرد : آنچه که باعث همبستگی اجتماعی و دستیابی به جامعه آرمانی میشود دین و مطالعه کتب دینی است.

وی افتتاح این مکان فرهنگی را حرکتی ایدولوژیک و مفید خوان و افزود :در جنگ فرهنگی وجود چنین مکانهای که در سیطره دین به انتشار کتب دینی می پردازند بسیار مفید است.

وی با بیان اینکه در بررسی علل کاهش سرانه مطالعه مردم در کشور عدم دسترسی آسان و هزینه های تهیه و یافتن کتاب مورد نظر بسیار موثر بوده است ،اظهار داشت : در این راستا افتتاح چنین مرکز فرهنگی گامی موثر در اشاعه فرهنگ کتابخوانی و دسترسی آسان عموم مردم ،دانشجویان حوزوی و دانشگاهی به کتاب است.

به گزارش ایرنا انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استان در خیابان امام خمینی (ره) و طبقه پایین دانشگاه امام حسین (علیه السلام) خرم آباد افتتاح شد.

  • عزیز الله الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی