کتاب و کتابخوانی

آمار و اخبار در خصوص کتاب و کتابخوانی در سطح استان و کشور

کتاب و کتابخوانی

آمار و اخبار در خصوص کتاب و کتابخوانی در سطح استان و کشور

حضرت علی (ع): کتاب، بستان‎های عالمان و دانشمندان است.
در این وبلاگ می توانید مطالب آموزنده درباه کتاب، کتابخوانی و اهمیت کتاب را مطالعه نمایید نظرات و پیشنهادات ارزنده شما ما در پربار کردن این وبلاگ یاری خواهد کرد.

بایگانی

دوره مشاوره

عزیز الله الهی | چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ


توسط نهاد کتابخانه های عمومی برگزار شد

 

 

 
 
 

۱۰ دوره‌ مشاوره کتابدار در سال ۹۴

 
دوره‌های آموزشی با عنوان «دوره آموزشی مشاوره کتابدار» توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برپا شده که تا به حال در آن بیش از هزار کتابدار نقاط مختلف کشور آموزش دیده‌اند.
 

به گزارش لیزنا، مسئولان نهاد پس از بررسی‌های مختلف به این نتیجه رسیدند که صرف ارسال منابع به کتابخانه‌ها کافی نیست و کتابداران کشور که به عنوان نوک پیکان ارتباطی نهاد با مردم هستند باید با جریان‌های فکری، جریان‌های نشر، محتوای کتاب‌ها، نحوه برخورد با مردم و ارتباط‌گیری با مراجعه‌کنندگان آشنا شوند.

بر اساس همین بررسی‌ها، در یک سال و نیم گذشته دوره‌های آموزشی مشاوره کتابدار به منظور توانمندسازی بیشتر کتابداران برپا شد. تاکنون ۸ دوره آموزشی در این زمینه اجرا شده و بیش از هزار نفر از کتابداران در ۲۴ استان تحت پوشش این دوره‌های آموزشی قرار گرفته‌اند.

گفتنی است، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ۲ دوره دیگر آموزشی تا پایان سال برگزار خواهد شد. قرار است کتابدارهایی که امکان مراجعه حضوری در دوره‌های آموزشی برایشان فراهم نبوده، به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی امکان بهره‌برداری از این دوره‌ها را به دست بیاورند.

  • عزیز الله الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی