کتاب و کتابخوانی

آمار و اخبار در خصوص کتاب و کتابخوانی در سطح استان و کشور

کتاب و کتابخوانی

آمار و اخبار در خصوص کتاب و کتابخوانی در سطح استان و کشور

حضرت علی (ع): کتاب، بستان‎های عالمان و دانشمندان است.
در این وبلاگ می توانید مطالب آموزنده درباه کتاب، کتابخوانی و اهمیت کتاب را مطالعه نمایید نظرات و پیشنهادات ارزنده شما ما در پربار کردن این وبلاگ یاری خواهد کرد.

بایگانی

کتابخوانی با لذت افزوده، ابتکار نویسنده جوان اینترنت

عزیز الله الهی | شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ

فناوران- حسام‌الدین مطهری، نویسنده کتاب کلت45 به تازگی مسابقه اینترنتی کتابخوانی در وبلاگ شخصی خودش به آدرسhmotahari.com/blog راه‌اندازی کرده است که به خوانندگان این کتاب امکان می‌دهد مسیر پایانی داستان را باب میل خود تغییر دهند یا روایتی تازه و مستقل از آن بسازند. همچنین خوانندگان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند یک ویدیو، انیمیشن یا فیلم کوتاهی بر اساس این رمان بسازد، آن را نقد کند و در وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.یکی از نوآوری‌هایی که این نویسنده جوان برای جذب مخاطب به کار گرفته است راه‌اندازی یک حساب توییتری @colt45award است که هر روز به کاربران نشانه‌هایی برای پیدا کردن یک نسخه امضا شده از کتاب را می‌دهد.
شرکت‌کنندگان موظف هستند همه محتواهای تولیدی‌شان را پیش از ارسال به ‌سایت رسمی حسام‌الدین مطهری در وبلاگِ خود منتشر کنند. همچنین ویدیوها باید در یکی از سایت‌های به ‌اشتراک‌گذاری ویدیوی آپارات یا یوتیوب منتشر و لینک آن‌ها برای ‌سایت ارسال شود.

  • عزیز الله الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی