کتاب و کتابخوانی

آمار و اخبار در خصوص کتاب و کتابخوانی در سطح استان و کشور

کتاب و کتابخوانی

آمار و اخبار در خصوص کتاب و کتابخوانی در سطح استان و کشور

حضرت علی (ع): کتاب، بستان‎های عالمان و دانشمندان است.
در این وبلاگ می توانید مطالب آموزنده درباه کتاب، کتابخوانی و اهمیت کتاب را مطالعه نمایید نظرات و پیشنهادات ارزنده شما ما در پربار کردن این وبلاگ یاری خواهد کرد.

بایگانی

بازدید

عزیز الله الهی | شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ق.ظ


شنبه عضو شورای شهر تهران در بازدید از کتابخانه مرکزی آیت آلله ملک‌حسینی(ره) یاسوج: نقش کتاب در گسترش فرهنگ‌ نوع دوستی و نیکوکاری در جامعه بی بدیل است فاطمه دانشور عضو شورای شهر تهران با حضور در کتابخانه مرکزی آیت الله ملک‌حسینی(ره) یاسوج از بخش‌های مختلف آن دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، فاطمه دانشور عضو شورای شهر تهران؛ رئیس کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی ایران؛ رئیس مجمع زنان تصمیم‌ساز ایران؛ بنیانگذار موسسه خیریه مهرآفرین؛ پنجشنبه 5 آذر با حضور در کتابخانه مرکزی آیت الله ملک‌حسینی(ره) یاسوج از بخش‌های مختلف آن دیدن کرد.

دانشور که از کارآفرینان برتر در عرصه صادرات معدن و در زمینه مسایل نیکوکاری و خیری فعالیت گسترده ای در سطح کشور دارد، با ایجاد موسسه خیری مهرآفرین توانسته نیازمندان، کودکان و زنان بی سرپرست زیادی را نیز زیر پوشش این نهاد خیریه قرار دهد.

وی که برای افتتاح شعبه موسسه خیریه مهرآفرین به یاسوج سفر کرده بود؛ در بازدید از کتابخانه مرکزی آیت الله ملک‌حسینی(ره)یاسوج گفت: نقش کتاب در گسترش فرهنگ‌ نوع دوستی و نیکوکاری در جامعه بی بدیل است، امروز همه باید با یکدلی و همکاری قدمی هرچند کوچک در جهت توانمندسازی؛ آسیب زدایی و فقرزدایی گروه‌های هدف جامعه برداریم.

زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌ها ضمن تشکر از حضور فاطمه دانشور در کتابخانه مرکزی گفت: خوشبختانه اداره‌کل کتابخانه‌های کهگیلویه وبویراحمد قدمهای مهمی درجلب خیرین در راستای تجهیز کتابخانه‌ها به ویژه در مناطق روستایی برداشته است و امیدواریم حضور انسانهای نوع دوست و خیری مانند خانم دانشور در کتابخانه‌ها مایه خیر و برکت باشد.

در پایان به رسم یادبود از طرف اداره‌کل کتابخانه‌ها بسته فرهنگی به فاطمه دانشور تقدیم شد.

  • عزیز الله الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی